אוננות המפתח לשלוט במיניות שלך

אחד ההיבטים שהכי מתעלמים מהם בחקירה המינית האנושית חייב להיות אוננות. לעתים קרובות מדי, פעילות בריאה ונורמלית זו מוקפת בסטיגמה, פחד ומידע שגוי. עם זאת, כשמדובר שליטה במיניות שלך, אוננות היא המפתח לפתיחת הרצונות העמוקים ביותר שלך ואת הפוטנציאל הגדול ביותר.

אוננות היא ההזדמנות הבטוחה, היעילה והמספקת להפליא לחקור ולהכיר את גופך ואת מיניותך. לא רק שזה מרגיש מדהים, זה גם יכול לספק הזדמנות ללמוד על עצמך בדרכים שאין שני להן. גילוי עצמי זה יכול להוביל לשיפור הביצועים המיניים במערכת יחסים עם בן זוג, להגברת הביטחון בגופך ולעזור לטפח קשר רגשי עמוק יותר.

תרבויות רבות עשו דמוניזציה לאוננות, והעניקו קונוטציה שלילית להנאה עצמית. חברות מסוימות אפילו אסרו אוננות, מה שמראה עד כמה רעיונות אלה הפכו להיות מוטמעים בתודעה הקולקטיבית שלנו. למרבה הצער, כל זה השאיר אותנו עם הרבה דעות מיושנות ולא בריאות סביב הטיפול במיניות שלנו.

האמת היא שאין דרכים נכונות או לא נכונות לאונן. פעילות נרחבת זו יכולה לנוע בין לגעת בעצמך רק לכמה דקות, להתעמק בפנטזיות ולהתנסות בכלי מין. בדיוק כמו כל חוויה מינית אחרת, מטרת האוננות היא לחוות הנאה בכל דרך שעובדת עבור הפרט.

זה נכון – אוננות היא על ידך ובשבילך! אין צורך לדאוג לצרכים של בן הזוג שלך, לוודא שאתה עושה משהו מושלם, או לנסות להרשים מישהו מלבד עצמך. בעזרת אוננות תוכלו להכיר את גופכם, לחקור את האזורים הארוגניים שלו, והכי חשוב, ליהנות מהנסיעה.

היופי באוננות הוא שזה לגמרי תלוי בך. זה לא אומר שאוננות במערכת יחסים אינה תקפה, או שהיא לא יכולה להיות חוויה נהדרת. מה שאנחנו אומרים הוא שכאשר מדובר בפעולת ההנאה העצמית, חשוב לוודא שאתם מרוצים לחלוטין מהפעילות בדיוק כפי שחשוב לוודא שבן הזוג שלכם מאושר.

כדי להפיק את המרב מההנאה העצמית, חשוב להגדיר את מצב הרוח נכון. הגדרת מצב הרוח תהיה שונה עבור כולם, אז קח קצת זמן להתנסות כדי להבין מה עובד הכי טוב בשבילך. חשבו על דרכים שונות לשים את עצמכם במצב התודעה הנכון, כמו אמבטיית קצף, השמעת מוזיקה מרגיעה או שריפת קטורת. ברגע שיש לך את האווירה המושלמת, הכיף באמת יכול להתחיל.

זה טבעי להרגיש עצבני לנסות משהו חדש, במיוחד אם מעולם לא עשית את זה לפני. כאשר מתחילים לאונן, חשוב להגדיר ציפיות מציאותיות עבור עצמך ולהכיר בכך שזה ייקח קצת זמן כדי להרגיש בנוח עם החוויה. אל תדאגו לעשות את זה נכון בפעם הראשונה, מכיוון שיידרש קצת ניסוי וטעייה כדי להבין מה עובד ומה לא.

אם אתה רוצה קצת הדרכה, יש שפע של משאבים זמינים. מספרים, לאתרי אינטרנט, למחנכים מיניים, יש שפע של מידע שניתן ללקט מאלה שמבינים את הפרטים הקטנים של אוננות. מחנכים מיניים מועילים במיוחד מכיוון שהם מבינים את הצרכים, האמונות והרצונות הייחודיים שלך, ומסוגלים להציע עצות ועידוד שיעזרו לך למצוא את מה שהכי מתאים לך.

מעל לכל, אל תפחדו להתנסות. אוננות היא חוויה מגוונת להפליא ולעתים קרובות יכולה להיות המקור לרגעים העמוקים והמהנים ביותר בחייך. בין אם זו הפעם הראשונה שלך, או המאה שלך, מספיק לומר, אין מידה אחת שמתאימה לכולם כשמדובר בהנאה עצמית. אז צאו לחקור! אתה עשוי להיות מופתע ממה שאתה יכול למצוא.

אז אם אתם מחפשים סיפוק מיני אולטימטיבי, אל תחפשו רחוק יותר מהכוח של הנאה עצמית. אוננות יכולה לעזור לך למצוא הנאה שמעולם לא ידעת שיש לך, לשפר את הביטחון העצמי שלך, ובסופו של דבר לטפח מערכת יחסים חזקה יותר עם הגוף שלך, אשר יכול להוביל לחיי מין נלהבים ומספקים עוד יותר. פתח את הרצונות והפוטנציאל הפנימיים ביותר שלך וצלול לעולם האוננות היום!

בלוג סקס - מאמרים נוספים

עולם נערות הליווי מבט מבפנים על התעשייה הזוהרת והשנויה במחלוקת

עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה הזוהרת והשנויה במחלוקת

מימי קדם ועד ימינו, המושג "ליווי" היה חלק מהתרבות האנושית. בצורתו הטהורה ביותר, ליווי פירושו מתן חברות וסיוע ליחידים, בין אם זה השתתפות במפגשים חברתיים או ליווי שלהם בנסיעות. עם זאת, ככל שהזמנים השתנו, המונח…
עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה הזוהרת והשנויה במחלוקת
אמנות החושניות לחקור את עולם העיסוי הארוטי

אמנות החושניות: לחקור את עולם העיסוי הארוטי

עיסוי אירוטי הוא פרקטיקה עתיקה שקיימת כבר מאות שנים, ובכל זאת היא עדיין אפופה במידה רבה במסתורין וסטיגמה. לעתים קרובות נתפס כטאבו או צורה של זנות, המהות האמיתית של עיסוי אירוטי כבר האפיל על ידי…
אמנות החושניות: לחקור את עולם העיסוי הארוטי
טנטרה התרגול העתיק של גילוי עצמי וחיבור

טנטרה: התרגול העתיק של גילוי עצמי וחיבור

טנטרה נתפסת לעתים קרובות כנושא מסתורי וטאבו, עם תפיסות מוטעות ופרשנויות שגויות סביבה. עם זאת, בבסיסה, טנטרה היא תרגול עמוק ועתיק המתמקד בגילוי עצמי, צמיחה אישית וחיבור. היא התפתחה במשך אלפי שנים ושורשיה במסורות הינדיות…
טנטרה: התרגול העתיק של גילוי עצמי וחיבור
מפגש עם מישהו חדש יכול להיות מרגש ומאיים בעת ובעונה אחת. וכשמדובר במפגש עם נערות ליווי הרגשות יכולים להיות מועצמים עוד יותר. בתור מישהי שנמצאת בתעשייה כבר זמן מה שואלים אותי לעתים קרובות איך זה להיות נערת ליווי ועל החוויות שלי עם לקוחות. אז בפוסט הזה בבלוג אני אכסה את כל מה שאתה צריך לדעת על נערות ליווי ומה הופך אותן לייחודיות.

מפגש עם מישהו חדש יכול להיות מרגש ומאיים בעת ובעונה אחת. וכשמדובר במפגש עם נערות ליווי, הרגשות יכולים להיות מועצמים עוד יותר. בתור מישהי שנמצאת בתעשייה כבר זמן מה, שואלים אותי לעתים קרובות איך זה להיות נערת ליווי, ועל החוויות שלי עם לקוחות. אז, בפוסט הזה בבלוג, אני אכסה את כל מה שאתה צריך לדעת על נערות ליווי ומה הופך אותן לייחודיות.

בראש ובראשונה, נתחיל עם היסודות. נערות ליווי הן אנשים שנשכרים על ידי לקוחות לחברה. הם יכולים ללוות אותך לאירועים, ארוחות ערב, או אפילו להציע רק שיחה פשוטה. עם זאת, רוב האנשים נוטים לקשר נערות ליווי…
מפגש עם מישהו חדש יכול להיות מרגש ומאיים בעת ובעונה אחת. וכשמדובר במפגש עם נערות ליווי, הרגשות יכולים להיות מועצמים עוד יותר. בתור מישהי שנמצאת בתעשייה כבר זמן מה, שואלים אותי לעתים קרובות איך זה להיות נערת ליווי, ועל החוויות שלי עם לקוחות. אז, בפוסט הזה בבלוג, אני אכסה את כל מה שאתה צריך לדעת על נערות ליווי ומה הופך אותן לייחודיות.

בלוג סקס